Friday, 1 March 2013

Crop Circles March Blog Hop !!

Hey Stampers !!


Welcome to the first EVER Crop Circles Blog Hop !! And my first ever blog hop too !! Crop Circles is a group of ladies who share ideas and inspiration for all kids of fun paper crafting projects. We are mostly all Newfoundlanders, but there are some ladies from other places, but have links to our great Rock. LOL We thought it would be fun to have a blog hop and try to inspire lots of people (and each other). We don't really have a set theme for our hop, but we did use the fun March Challenge sketch from Sketch Book 365 so we could show you all the different ways a sketch could be interpreted. This is a scrapbook layout, not my regular post of a card or gift item, but I need to catch up on my scrapbooking (as do most scrappers I know LOL) so I was excited to do a layout !! You have until March 3rd to finish the "hop". For every comment you leave along the way, your name will be entered to win a fun Gift Bundle of Stampin' Up! products worth $50 !! So after you are finished here, keep going on around and spread the comment love !! And there are some other blog candy surprises along the way as well !!

You should have come from Rhea Skomorowski's blog before mine. If you didn't, no problem !! A list of all the participating blogs are below and just keep going around in a circle until you get back here again !! I hope you enjoy this fun blog hop !! Lets take a look at MY version of this fun sketch !!


Isn't that fun !! I actually didn't use a lot of Stampin' Up! products here (gasp!!), but that does mean I got to use a lot of stuff from my OTHER stash. The main inspiration for this page was (other than the adorable pic of my son) the super cute Walt Disney World 2012 patterned paper !! I received a Disney World 2012 scrapbook kit for Christmas, and I thought they would be the perfect papers to use for this layout ! This paper was double sided, one side had the fin Disney patterns and the backside was a coordinating solid color. Perfect ! I also used some Stampin' Up! Pumpkin Pie, Melon Mambo and Basic Black cardstock that co-ordinated really well. I was also really excited to use my Mickey Mouse Punch that I bought at Jo-Ann's down in Florida. Jo-Ann's in Florida is a PARADISE for Disney Junkies like me !! They have everything !! Hahaha Add in a few circl punches, star punches and some alphabet stickers and this scrapbook page was finished !! I think it turned out great !!

Well, thanks for coming by today !! I hope you play along with us and make something beautiful with this fun sketch !! You have until March 3rd to continue on our Hop as well !! So next, hop along to Michelle Marks !!

All the Ladies on the Blog Hop !!

Cheryl Ashworth - http://cherylane.wordpress.com/
Shar Strahan & Brande Strahan - partner with Cheryl Ashworth
Kelly Klapstein-http://kellycreates.blogspot.com/
Rhea Skomorowski - http://www.rheaski.blogspot.ca/
Natasha Connolly (partner with Rhea)
Catherine Stockley- http://catherinelovesstamps.blogspot.ca/ - You are Here !!
Michelle Marks - http://michellesscrapbits.blogspot.ca/
Darlene Head Whalley http://cherrytat.blogspot.com/
Corina Mayo Thorne - http://craftycorina.blogspot.com/
Sara Case Strickland - http://wp.me/p280bG-FE
Lori Smith - http://itsabouttimeblogspot.wordpress.com/
Elaine Lambe Beck (partner with Lori Smith)
Liz Davis - http://piecesofmyeverydaylife.wordpress.com/
Rexene Lockyer (Send to Cathy Caines)
Cathy Caines - http://cathycaines.blogspot.ca/

54 comments:

  1. Very cute take on the sketch.. I like all the little mickey mouse heads around the page... very cute!! Thanks for sharing!

    Sherry

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks a lot Sherry !! Thanks for coming by !!

      Delete
  2. GORGEOUS! I love your take on the sketch! Those bright, bold colors are fantastic and I love the scattering of Mickey ears!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you CoraLee !! I always think a little Mickey Ears make EVERYTHING better !! Hahaha

      Delete
  3. Be still my heart - another Disney layout - the third one since I started the hop! I LOVE Disney - I soooo wanna return again soon! I love all the pp and especially love the sprinkling of mickeys all around!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha. Thanks Tash !! I guess our next Hop should be Disney themed !! LOL We are going back again in December, so we are ver excited. Its like our second home !! Thanks for coming by !!

      Delete
  4. Wow, that layout is adorable. Great job!

    ReplyDelete
  5. I love your layout. I'm not a Disney fan *gasp* but it's a great layout and I love how you put in the mickey punch...awesome!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Corina !! Thats ok ... I won't shun you because you're not a fan of the House of Mouse ... LOL. Thanks a lot for coming by !!

      Delete
  6. Deidre Clarke3/01/2013 9:26 am

    Your layout is soo adorable!

    ReplyDelete
  7. I love your page! (I'm a Disney junkie, too) Love the stars and the Mickey Mouse punches!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks so much Brenda !! I thought it was a fun layout too. Thanks for coming by !! Hugs

      Delete
  8. Love your fun take on the sketch and I <3 those Mickey ear punches!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Lisa !! I know, that punch does a LOT of work in my craft room !! LOL

      Delete
  9. omg, how fun is that layout!!! Awesome!

    ReplyDelete
  10. Alison Goodyear3/01/2013 11:19 am

    Oh I love disney, I am going this summer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks !! Us too Alison. We go 2-3 times a year (we have a house down there) so we are major junkies !! We aren't going again until December though ... boo hoo ... hahaha.

      Delete
  11. This is so cute. Love all the tags and mickey mouse ears

    ReplyDelete
  12. Hi Catherine! I didn't realize you were part of crop circles (i'm not on there often)- small world! Love your layout- so bright and colourful!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry, guess I should have signed my name so you know who I am (LOL).
      Karen (Parsons) Young

      Delete
    2. Wow Karen !! Yes, I am !! LOL I am a Stampin' Up! demo first and foremost, but I do LOVE to Scrapbook as well !! I actually started our scrapping before I became a demo. Thanks for coming by my blog !! I will drop by yours as well. I just took a peak and your stuff is gorgeous !! Cheers !!

      Delete
  13. Your Lo is awesome! I love all the bright colors.

    ReplyDelete
  14. Such an adorable, fun page! A fantastic Disney design!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Kelly !! Nothing better than a Disney page I say ! LOL

      Delete
  15. Definitely a FUN layout! Love it!

    ReplyDelete
  16. So colorful and cute! Love this sketch!

    ReplyDelete
  17. What a fun page, Catherine!
    Have a great weekend.
    ~ Megin of VMGg206

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks a lot Megin !! You too !! Cheers

      Delete
  18. Awwww - great job Catherine! Loved seeing the bright colors and loved the papers going "willy nilly".. outside your box! Loved it!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Girl !! I knew you would be proud of me for going outside my box !! LOL

      Delete
  19. Excellent, even more use of the Disney paper that I horde. Love how you used it. Very bright and fun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Norine !! I used to hoard all that stuff too ... but now I can appreciate it in a fun layout like this !! And there will always be yet another beautiful paper to hoard later LOL

      Delete
  20. Catherine this is such a cute LO. Love the paper and the colors and those adorable mickey heads!!! I liked how you used different fonts in your title too. Great job!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks a lot !! Gotta love alphabet stickers, right ?? LOL

      Delete
  21. Well this has got to be one of the cutest Disney Los ever!!!! and I was just about to ask where you got those sweet mickey die cuts when you solved the mystery of the punch! I'd love to have that! Great take on the sketch. Made me smile! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks for those kind words Michelle !! Yes, that small Mickey punch is a MUST have !!

      Delete
  22. Such a cute layout. Loved how colorful it is.

    ReplyDelete
  23. Love the colors and mickey ears

    ReplyDelete
  24. These papers are great, colors are amazing and I love how you chose to use the white background card stock, it really makes the colors and the photos pop! Great Job!

    ReplyDelete
    Replies
    1. What kind words ! Thank you so much !! Cheers

      Delete
  25. Oh, my! This LO turned out better than great. Love it and will be referring back to it as I do my Disney album. It's really a terrific LO!

    ReplyDelete
  26. Fantastic! Really love the white background, makes everything else pop!!

    ReplyDelete
  27. This is ridiculously adorable! I love it.

    ReplyDelete